راهنمایی جهت خرید روتختی نوزاد

راهنمایی جهت خرید روتختی نوزاد

روتختی‌ها و پتوها وسایل ضروری برای پوشاندن نوزادان تازه متولد شده هستند. نوزادان با پوشانده شدن در پتو و روتختی احساس امنیت و آرامش می‌کنند. از آنجایی که نوزاد تازه متولد شده بیش از 12 ساعت در روز می‌خوابند، داشتن پتوی خوب و راحت برای آن‌ها ضروری است. در واقع یک روتختی زیبا بر جلوه و زیبایی اتاق نوزاد نیز تاثیر زیادی بر جای می‌گذارد. از این رو در این نوشتار نکاتی را به عنوان راهنمایی جهت خرید روتختی نوزاد مطرح می‌کنیم. در نظر گرفتن این نکات برای انتخاب بهترین روتختی نوزادی بسیار مفید است. 

معرفی بهترین برند های روتختی نوزاد

معرفی بهترین برند های روتختی نوزاد

در معرفی بهترین برند های روتختی نوزاد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند چیکو: کمتر کسی ممکن است نام برند معروف چیکو را نشنیده باشد. برند چیکو یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای فعال در زمینه تولید محصولات نوزادان است. روتختی‌های برند چیکو زیبا، باکیفیت، طبیعی و ضد حساسیت هستند.
  • برند کارترز: برند کارترز دیگر برند خارجی معروف تولید کننده روتختی نوزاد است. روتختی‌های این برند نیز از کیفیت بالایی برخوردارند و در اثر شستشوی مکرر دچار آسیب نمی‌شوند.
  • برند تاچ: برند تاچ یک برند ترکی مشهور است که تولید کالاهای خواب نوزاد، کودک و بزرگسال را به صورت تخصصی انجام می‌دهد.
  • برند لایکو: اگر خرید روتختی نوزاد از برندهای ایرانی را ترجیح می‌دهید، برند لایکو یکی از بهترین گزینه‌هاست. این برند ایرانی بهترین و باکیفیت‌ترین سرویس‌های روتختی نوزادی را در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون تولید می‌کند.
  • برند پرنیان: برند پرنیان دیگر برند داخلی معتبر تولید کننده روتختی و پتوهای نوزادی است. مزیت مهم محصولات این برند طبیعی بودن آن‌هاست. روتختی‌های نوزادی برند پرنیان از جنس پنبه طبیعی تولید می‌شوند.

 مطلب پیشنهادی: خرید آنلاین سیسمونی نوزاد

نکات مهم برای خرید آنلاین روتختی نوزاد

نکات مهم برای خرید آنلاین روتختی نوزاد عبارتند از:

  • پوست نوزاد تازه متولد شده ظریف و حساس است. در نتیجه، والدین باید همیشه پتوهایی از مواد نرم و طبیعی بخرند که روی پوست کودکانشان نرم و لطیف باشد.
  • در خرید روتختی نوزاد قابلیت شستشو بسیار مهم است. روتختی‌های باکیفیت حتی پس از چندین بار شستن، نرمی و لطافت خود را حفظ می‌کنند. بهترین گزینه پنبه ارگانیک است که سبک، نرم و قابل تنفس است.
  • هنگام انتخاب روتختی، فصل‌ و آب و هوای محل زندگی خود را در نظر داشته باشید. روتختی‌های خزدار نوزادان را در زمستان گرم نگه می‌دارند. اما روتختی‌های سبک و قابل تنفس که رطوبت را جذب می‌کنند، نوزاد را در تابستان خشک نگه می‌دارند.
  • وقتی نوبت به انتخاب سایز روتختی می‌رسد، والدین اغلب گیج می‌شوند. در خرید روتختی باید اندازه تخت یا گهواره نوزاد را در نظر بگیرید. نوزادان در چند سال اول به سرعت رشد می‌کنند. هنگام خرید پتوهای زیبای کودک سرعت رشد کودک خود را در نظر بگیرید. بنابراین بهتر است روتختی‌های خیلی کوچک را خریداری نکنید.
  • از خرید پتوهای سنگین نوزاد و همچنین پتوهای با روبان و سایر تزئینات کوچک خودداری کنید. آن‌ها می‌توانند برای نوزادان تازه متولد شده، مشکلات و ناراحتی ایجاد کنند. هنگام خرید آنلاین پتو و روتختی نوزاد به دنبال گزینه‌هایی باشید که برای استفاده کودکان کاملاً ایمن هستند.
  • زیبایی ظاهر و رنگ شاد روتختی نوزاد بسیار مهم است. بهتر است روتختی نوزاد را از رنگ‌های شاد و آرامش بخش مانند سبز روشن، آبی ملایم، سفید، گلبهی یا صورتی روشن انتخاب کنید. این رنگ‌ها به آرامش بیشتر فرزند شما کمک خواهند کرد.

مزایای خرید روتختی نوزاد به صورت اینترنتی

ثابت شده است که خرید آنلاین ساده‌ترین راه برای خرید در هر نقطه از جهان است. خرید آنلاین نه تنها راحت است بلکه باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما نیز می‌شود. خرید برای نوزاد همیشه سرگرم کننده و هیجان انگیز است. اما اگر نتوانید محصول مناسب را پیدا کنید، خسته کننده می‌شود. به عنوان والدین، ما در تلاش هستیم تا بهترین محصولات را برای نوزادان خود پیدا کنیم. مزایای خرید روتختی نوزاد به صورت اینترنتی در یافتن بهترین گزینه‌ها به ما کمک می‌کنند. این مزایا عبارتند از:

  • دسترسی به بهترین برندها: ممکن است برندهای معتبر روتختی نوزادی را در فروشگاه‌های محلی پیدا نکنید. در حالی که پیدا کردن این برندها در فروشگاه‌های اینترنتی بسیار آسان است.
  • امکان مقایسه طرح‌ها و رنگ‌های متنوع: ممکن است روتختی باب میل و سلیقه شما در فروشگاه سیسمونی محل زندگیتان پیدا نشود. اما در خرید اینترنتی حتما می‌توانید گزینه مورد پسند خود را پیدا کنید.
  • صرفه‌ جویی در هزینه‌ها: فروشگاه‌های اینترنتی از برخی هزینه‌های سربار مانند اجاره مغازه و هزینه آب و برق معاف هستند. بنابراین اجناس خود را با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌کنند.

چرا از سیسمونی یمنا روتختی نوزاد خود را تهیه کنیم؟

یکی از بهترین راه‌هایی که برای خرید روتختی نوزاد

پیش روی خود دارید، خرید از فروشگاه اینترنتی سیسمونی یمناست. اما چرا از سیسمونی یمنا روتختی نوزاد خود را تهیه کنیم؟

پاسخ این سوال را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • فروشگاه اینترنتی یمنا بهترین برندهای داخلی و خارجی روتختی نوزادی را عرضه می‌کند.
  • تنوع اجناس این فروشگاه از لحاظ برند، مدل، طرح، رنگ و حتی قیمت بسیار زیاد است.
  • قیمت‌های محصولات مختلف در فروشگاه اینترنتی سیسمونی یمنا نسبت به سایر فروشگاه‌ها بسیار مناسب است.

لیست مقالات مرتبط:

راهنمایی جهت خرید صندلی غذا نوزاد

راهنمایی جهت خرید شیشه شیر نوزاد

طبیعی بودن، قابلیت شستشو، نرمی، وزن سبک و زیبایی مهم‌ترین نکات برای خرید آنلاین روتختی نوزاد هستند.

چیکو، کارترز، تاچ، پرنیان و لایکو 

آیکو وب
ارسال دیدگاه