کالسکه نوزاد چه مارکی خوبه

کالسکه نوزاد چه مارکی خوبه

همه والدین دوست دارند بهترین‌ها را در اختیار فرزند خود بگذارند. به خصوص وقتی پایه امنیت و سلامتی نوزاد در میان باشد!

وسایل حمل و نقل نوزاد، از جمله کالسکه، کریر و صندلی ماشین نقش بسیار مهمی را در زندگی نوزادان و کیفیت آن ایفا می‌کنند. تهیه وسایل حمل و نقل ایمن و راحت، امنیت و آسایش نوزادان و آرامش خاطر والدین را به ارمغان می‌آورد. یکی از سوالات بسیار رایج والدین جوان در هنگام تهیه سیسمونی نوزاد این است که’:”کالسکه نوزاد چه مارکی خوبه”.

برای یافتن پاسخ این پرسش در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

معرفی 6 تا از بهترین مارک های کالسکه

معرفی 6 تا از بهترین مارک های کالسکه

برندهای گوناگونی در بازار وجود دارند که می‌توانید سرویس کالسکه نوزاد خود را از آن‌ها تهیه کنید. برای راهنمایی بیشتر به معرفی 6 تا از بهترین مارک های کالسکه موجود در بازار ایران می‌پردازیم:

  1. برند چیکو: برند چیکو تولید کننده انواع وسایل حمل و نقل نوزاد، از جمله صندلی‌های ماشین و کالسکه است. این برند همچنین اسباب‌بازی، پوشاک، کفش و محصولات مراقبت از نوزاد را ارائه می‌کند. محصولات مختلف برند چیکو از بهترین کیفیت برخوردارند و از استانداردهای بین‌المللی پیروی می‌کنند.
  2. برند گود بیبی: این برند آلمانی عرضه کننده انواع کالسکه‌های تاشو منحصر به فرد، سبک و مناسب سفر است. برند GB همچنین صندلی‌های ماشینی را ارائه می‌دهد که کاملاً برای کودکان طراحی شده اند. صندلی ماشین GB و لوازم جانبی کالسکه GB نیز برای راحتی بیشتر در دسترس والدین قرار دارند.
  3. برند پیر کاردین: برند پیر کاردین یکی از برندهای لوکس و مطرح تولید کالسکه نوزاد است. محصولات این برند بسیار باکیفیت و بادوام هستند.
  4. برند ببکو: برند ببکو یک برند آلمانی خاص و پرطرفدار در زمینه تولید محصولات مخصوص نوزادان است. کالسکه نوزاد برند ببکو یکی از بهترین گزینه‌هایی است که والدین ایرانی در دسترس دارند.
  5. برند اسپرینگ: برند اسپرینگ یک برند داخلی معتبر و مشهور در زمینه تولید وسایل حمل و نقل نوزاد است‌. کالسکه، صندلی ماشین، کریر، واکر و صندلی غذا از جمله محصولاتی است که می‌توانید از این برند تهیه کنید. در پاسخ به سوال کالسکه نوزاد چه مارکی خوبه می‌توان برند ایرانی اسپرینگ را معرفی کرد‌.
  6. برند دلیجان: برند دلیجان یک برند داخلی است که در زمینه تولید محصولات نوزاد، به خصوص کالسکه‌ها بسیار متنوع عمل می‌کند‌. مدل‌های بسیار متنوع  از جمله تولیدات این برند است.

 

نکات مهم برای انتخاب صحیح بهترین مارک کالسکه

در پاسخ به سوال کالسکه نوزاد چه مارکی خوبه می‌خواهیم نکاتی را بیان کنیم که بتوانید به عنوان راهنمای خرید از آن‌ها کمک بگیرید.

نکات مهم برای انتخاب صحیح بهترین مارک کالسکه

عبارتند از:

  • بودجه شما چقدر است؟ فهمیدن اینکه برخی از کالسکه‌ها چقدر گران هستند می‌تواند تکان دهنده باشد. اما نیازی به استرس نیست – گزینه‌های اقتصادی زیادی وجود دارد. همه چیز در مورد یافتن بهترین گزینه بر اساس نیازها و بودجه خانواده شما است!
  • به طور معمول با افزایش هزینه کالسکه، کیفیت و تعداد ویژگی‌های موجود آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. کجا می‌خواهید از کالسکه خود استفاده کنید؟ آیا به پیاده روی‌های مکرر در محله با پیاده روهای ناهموار می‌روید؟ آیا مرتب سفر می‌کنید و به کالسکه‌ای که سبک و تاشو باشد نیاز دارید؟ یا فضای ذخیره محدودی در اختیار دارید؟ با پاسخ به این سوالات می‌توانید یک کالسکه با امکانات محدودتر، اما متناسب با نیازهای شخصی خودتان و قیمت اقتصادی پیدا کنید.
  • نوزادان باید صاف دراز بکشند یا در صندلی ماشین نوزاد کاملا ایمن قرار بگیرند. بنابراین به دنبال مدل‌هایی بگردید که دارای تکیه‌گاه مناسب باشند – یا به دنبال کالسکه‌ای بگردید که بتوانید صندلی ماشین نوزاد را در آن وصل کنید.
  • چه مدت قصد دارید از کالسکه استفاده کنید؟ آیا قصد دارید در چند سال آینده چند فرزند داشته باشید؟ اگر چنین است، خرید کالسکه‌ای را در نظر بگیرید که تبدیل به دو نفره شود. سرمایه‌گذاری کمی بیشتر در زمان حال می‌تواند سودمند باشد تا بتوانید سال‌های زیادی از کالسکه استفاده کنید.
  • کدام ویژگی‌های کالسکه برای شما مهم است؟ آیا برای نگهداری ساده به کالسکه نیاز دارید که به راحتی تا و باز شود؟ آیا وزن کالسکه برای شما مهم است؟ هدایت و مانور دادن آسان چطور؟ اولویت بندی نیازهای شما می‌تواند خرید کالسکه را بسیار آسان‌تر کند.

 

راهنمای خرید بهترین مارک‌های کالسکه نوزاد از سیسمونی یمنا

برخی ویژگی‌ها وجود دارد که باید در پاسخ به پرسش کالسکه نوزاد چه مارکی خوبه در اولویت قرار گیرند. در حقیقت انتخاب و خرید کالسکه باید بر اساس این نکات انجام شود.

نکات زیر را می‌توانید به عنوان راهنمای خرید بهترین مارک‌های کالسکه نوزاد از سیسمونی یمنا در نظر بگیرید.

  • ویژگی‌های ایمنی: ویژگی‌های ایمنی کالسکه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دارای ترمزهای مناسب، کمربند ایمنی محکم و پایه پهن باشد. برای جلوگیری از واژگونی کالسکه همچنین محدودیت ارتفاع و وزن کالسکه را بررسی کنید. این مهم است که بدانید فرزندتان تا چه سنی می‌تواند از کالسکه استفاده کند.
  • قابلیت تا شدن: بسیاری از والدین به دنبال کالسکه‌های تاشو هستند. این می‌تواند گذاشتن کالسکه را در خانه یا صندوق عقب ماشین را آسان‌تر کند.
  • کیفیت چرخ: اگر قصد دارید با کودکتان زیاد پیاده روی کنید – چرخ‌های پر از هوا یا فوم لاستیکی را انتخاب کنید. عمر کالسکه با چرخ‌های باکیفیت بسیار طولانی‌تر است.
  • پارچه قابل شستشو: اجتناب ناپذیر است که کالسکه کودک کوچک شما کثیف شود. اینکه بتوانید قسمت‌های پارچه‌ای کالسکه خود را بشویید می‌تواند بسیار ایده‌‌آل باشد. اگر پارچه قابل جدا شدن نیست، بررسی کنید که چه شیوه‌ای برای تمیز کردن توصیه می‌شود.
  • محل نگهداری سبد کالسکه: به تعداد وسایلی که ممکن است لازم باشد در سبد کالسکه قرار دهید فکر کنید. این می‌تواند وسایل کودک شما یا وسایلی باشد که در خارج از منزل نیاز دارید.
  • سایبان: کودک شما در کالسکه در معرض آفتاب، باران یا سایر عناصر طبیعی قرار می‌گیرد. برای محافظت از کودک ممکن است بخواهید یک سایبان خورشیدی را در نظر بگیرید. یک سایبان خورشیدی می‌تواند مکانی امن و راحت را برای نوزادان فراهم کند تا از گردش لذت ببرند.

کدام مارک‌ های کالسکه مناسب سفر و تفریح هستند؟

والدین جوانی که اهل گردش و سفر هستند ممکن است علاوه بر پرسش کالسکه نوزاد چه مارکی خوبه سوال دیگری را نیز مطرح کنند: کدام مارک‌ های کالسکه مناسب سفر و تفریح هستند؟

در پاسخ به این سوال چند گزینه را به عنوان بهترین‌های موجود در ایران معرفی می‌کنیم:

 

  • کالسکه ریچ کیدز مدل GLD 11: این مدل کالسکه از برند ریچ کیدز است. این مدل برای استفاده نوزادان از بدو تولد تا حدود 4 سالگی طراحی گردیده. قابلیت جمع شدن آسان، پارچه قابل شست‌وشو و چرخ‌های بزرگ برای حرکت راحت در مسیرهای مختلف ویژگی‌های مهم این کالسکه هستند.
  • کالسکه مسافرتی چیکو مدل Bravo Trio:  براوو یک کالسکه دو بسیار باکیفیت از برند چیکو است. سایبان جذاب، سبد حجیم زیرین و قابلیت تا شدن راحت ویژگی‌های شاخص این کالسکه هستند. این مدل کالسکه همچنین مجهز به یک کریر است که روی کالسکه نصب شده و می‌تواند به صورت مجزا مورد استفاده قرار گیرد. این مدل کالسکه برای سفر و گردش گزینه‌ای بسیار ایده‌آل است.

لیست مقالات مرتبط:

سرویس کالسکه نوزاد گود بیبی

سرویس کالسکه نوزاد دلیجان

ببکو، گود بیبی، چیکو، اسپرینگ، له له و پیر کاردین را می‌توان به عنوان 6 تا از بهترین مارک های کالسکه نوزاد در نظر گرفت.

مدل GLD 11 از برند ریچ کیدز و مدل Bravo Trio از برند چیکو بهترین گزینه‌ها برای سفر و تفریح هستند.

آیکو وب
ارسال دیدگاه