راهنمایی کامل بررسی قیمت لباس نوزادی دخترانه

قیمت لباس نوزادی دخترانه

خرید وسایل نوزاد لذت بخش و جذاب است. اما به علت متفاوت بودن نیازهای نوزادان با بزرگسالان و حساس بودن طبیعت آن‌ها، مستلزم کسب اطلاعات و آگاهی‌های خاصی است. این آگاهی به خصوص برای والدین جوانی که منتظر تولد اولین فرزند خود هستند ضرورت بیشتری دارد. زیر آن‌ها در زمینه نگهداری از نوزاد بی‌تجربه هستند و از نیازهای خاص نوزادان اطلاعی ندارند. قیمت لباس نوزادی یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید این محصولات است. در این مقاله به ارائه راهنمایی کامل بررسی قیمت لباس نوزادی دخترانه خواهیم پرداخت.

فاکتورهایی که در هنگام خرید لباس دخترانه باید در نظر گرفت؟

فاکتورهایی که در هنگام خرید لباس دخترانه باید در نظر گرفت

اگر قیمت لباس نوزادی دخترانه فاکتوری است که باید در هنگام خرید سیسمونی به آن توجه شود، اما مهم‌ترین فاکتور نیست. لباس‌های نوزادی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند و آن ویژگی‌ها شامل موارد زیر هستند:

خرید آنلاین پوشاک نوزاد دختر

  • ایمن بودن: منظور از ایمن بودن لباس نوزاد، عاری بودن آن از هرگونه اجسام ریزی است که نوزاد ممکن است به دهان خود ببرد. اکسسوری‌ها، زیپ‌ها و دکمه‌ها باید کاملا محکم به لباس نوزاد دوخته شده باشند تا سلامت و ایمنی او را تهدید نکنند.
  • جنس طبیعی: پوست نوزادان ممکن است به مواد شیمیایی و مصنوعی مانند پلاستیک و الیاف مصنوعی حساسیت و واکنش نشان دهد. از این رو لباس‌های نوزاد باید از جنس پنبه و نخ طبیعی باشد.
  • سایز مناسب: راحت بودن لباس نوزاد یک معیار مهم است که باید در هنگام خرید در نظر گرفته شود. لباس نوزادی نباید تنگ باشد. زیرا موجب آزار نوزاد خواهد شد.
  • مناسب فصل بودن: لباس نوزاد باید متناسب با فصل خریداری شود. لباس‌های ضخیم برای تابستان و لباس‌های نازک برای زمستان موجب ناراحتی و بیماری نوزاد می‌شوند. بنابراین هنگام خرید سیسمونی باید به این موضوع که نوزاد شما در کدام فصل متولد می‌شود دقت کنید.

 خرید آنلاین لباس کودک دخترانه

گزینه های مقرون به صرفه برای لباس نوزاد دختر

برندهای گوناگون داخلی و خارجی نسبت به تولید لباس نوزادی لباس دخترانه اقدام می‌کنند. تنوع لباس‌های نوزادی بسیار زیاد است. از این رو بسیاری از والدین وسوسه می‌شوند تا لباس‌های زیادی را برای نوزاد خود خریداری کنند. اما این کار منطقی نیست. زیرا نوزادان به سرعت رشد می‌کنند و لباس‌ها برای آن‌ها بدون استفاده می‌شود. به جای خرید لباس‌های زیاد، بهتر است از هر لباس در هر سایز 4 تا 5 دست از یک برند معتبر و باکیفیت خریداری کنید. برای مثال 5 عدد سرهمی در سایزهای 1 تا 3 برای نوزاد کافی است و اغلب به بیش از این تعداد سرهمی نیازی نخواهد بود. اگر به دنبال گزینه های مقرون به صرفه برای لباس نوزاد دختر هستید، می‌توانید در بین لباس‌های ست نوزادی جستجو کنید. اغلب قیمت لباس نوزادی دخترانه ست نسبت به قیمت لباس‌های تکی مناسب‌تر است.

لیست قیمت لباس نوزادی دخترانه

اغلب در لیست قیمت لباس نوزادی دخترانه، قیمت لباس‌های نوزادی برندهای داخلی نسبت به برندهای خارجی مناسب‌تر است. این موضوع علاوه بر حسن شهرت برندهای خارجی، به هزینه‌های گمرک و نرخ ارز نیز مرتبط است. برندهای داخلی با کیفیتی نیز وجود دارند که می‌توانید لباس‌های نوزاد خود را از آن‌ها تهیه کنید. در بخش بعدی این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین برندهای خارجی و داخلی لباس نوزاد دخترانه می‌پردازیم.

 

بهترین برندهای لباس نوزادی دخترانه

بهترین برندهای لباس نوزادی دخترانه در بازار ایران عبارتند از:

  • برند اچ اند ام: اگر به دنبال کیفیت بالا و قیمت لباس نوزادی دخترانه به صورت همزمان هستید، برند اچ اند ام بهترین گزینه برای شماست. این برند خارجی یکی از بهترین تولید کنندگان لباس‌ نوزادی دخترانه به شمار می‌رود.
  • برند زارا: برند زارا یکی از برندهای لوکس و محبوب لباس است و شیک‌ترین لباس‌های نوزادی دخترانه را می‌توان از آن تهیه کرد.
  • برند کارترز: برند کارترز دیگر برند مشهور و باکیفیت خارجی است که به تولید لباس برای نوزادان و کودکان می‌پردازد.
  • تاپ لاین: اگر به دنبال خرید لباس نوزادی خوش قیمت از یک برند معتبر داخلی هستید، برند تاپ لاین گزینه‌ای مناسب برای شماست. این برند به لحاظ کیفیت با برندهای خوب خارجی رقابت می‌کند.
  • نیلی: برند نیلی دیگر تولید کننده معتبر و به نام لباس‌های نوزادی دخترانه در داخل کشور است.
  • به آوران: به آوران دیگر تولید کننده پوشاک باکیفیت نوزادی است. مزیت مهم این برند استفاده از نخ پنبه طبیعی در تولید لباس‌های نوزادی دخترانه به شمار می‌رود.

لیست مقالات مرتبط:

همه چیز درباره لباس بیرونی نوزاد دختر

ایمن بودن، مناسب فصل بودن، سایز مناسب و جنس طبیعی مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که باید در خرید لباس نوزادی در نظر گرفته شوند. 

زارا، کارترز، اچ اند ام، به آوران، نیلی و تاپ لاین بهترین برندهای لباس نوزادی دخترانه در بازار ایران هستند.

آیکو وب
ارسال دیدگاه