قیمت لباس نوزادی پسرانه گزارش جامعی از جدیدترین مدل‌ ها و قیمت‌ ها

قیمت لباس نوزادی پسرانه

خرید آنلاین پوشاک نوزاد پسر یکی از جذاب‌ترین بخش‌های خرید سیسمونی است. تنوع زیاد لباس‌های نوزادی موجود در بازار و زیبایی بی‌اندازه طرح و رنگ آن‌ها هر بیینده‌ای را به شوق می‌آورد. اما در خرید آنلاین پوشاک نوزاد علاوه بر کیفیت و زیبایی لباس‌ها، قیمت آن‌ها نیز مهم و تاثیرگذار است. صحبت درباره قیمت لباس نوزادی پسرانه گزارش جامعی از جدیدترین مدل‌ ها و قیمت‌ ها موضوع این نوشتار است.

 

ترفند های خرید لباس نوزادی پسرانه

ترفند های قیمت و خرید لباس نوزادی پسرانه

یکی از ترفند های خرید لباس نوزادی پسرانه، خرید آن‌ها به صورت آنلاین است. قیمت لباس نوزادی پسرانه در فروشگاه‌های آنلاین نسبت به قیمت آن‌ها در بازار سنتی مناسب‌تر است. دلیل این امر معافیت فروشگاه‌های اینترنتی از پرداخت هزینه‌هایی چون هزینه اجاره و حامل‌های انرژی است.

ترفند دومی که می‌توان برای خرید لباس‌های نوزادی از آن استفاده کرد، خرید لباس نوزاد تنها برای شش ماه اول است. لباس‌هایی را که پس از آن نیاز خواهید داشت را می‌توانید بعدا و متناسب با جثه و رنگ پوست کودک خریداری کنید.

سومین ترفندی که می‌توان برای خرید لباس‌های نوزادی نام برد، خرید لباس‌های ست است. اغلب خرید ست‌های نوزادی نسبت به خرید تکی لباس‌ها به صرفه‌تر است. بسیاری از برندهای معروف معتبر نسبت به تولید و عرضه ست‌های نوزادی اقدام می‌کنند. بنابراین می‌توان لباس‌های نوزاد را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت خریداری کرد.

 

مزایای خرید آنلاین لباس نوزادی پسرانه

مزایای خرید آنلاین لباس نوزادی پسرانه باعث شده تا این نوع خرید در سال‌های اخیر رشد چشمگیری را تجربه کند. مناسب‌تر بودن قیمت لباس نوزادی پسرانه در فروشگاه‌های اینترنتی تنها یکی از این مزایا به شمار می‌رود.

در خرید اینترنتی لباس نوزاد محدودیت جغرافیایی وجود ندارد. یعنی شما می‌توانید لباس‌های نوزاد خود را بدون نیاز به خروج از منزل از اقصی نقاط کشور تهیه کنید. این موضوع به خصوص برای مادرانی که بارداری سختی را تجربه می‌کنند مزیت بزرگی به شمار می‌رود. از سوی دیگر بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی سیسمونی ارائه دهنده تضمین سلامت و بازگشت کالا در صورت نارضایتی هستند. این ویژگی باعث می‌شود تا والدین بتوانند با خیال راحت لباس‌های نوزاد خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند.

لیست قیمت لباس نوزادی پسرانه

ارائه لیست قیمت لباس نوزادی پسرانه در حالت کلی امکان پذیر نیست. زیرا قیمت لباس‌های نوزادی ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. مهم‌ترین این عوامل شامل موارد زیر است:

  • برند تولید کننده: هم برندهای معروف و برندهای ناشناخته‌ نسبت به تولید و عرضه لباس‌های نوزادی اقدام می‌کنند. اغلب قیمت لباس‌های نوزادی از برندهای معروف بیشتر است. همچنین قیمت لباس‌ها از برندهای خارجی نسبت به لباس‌های نوزادی تولید داخل بیشتر است.
  • کیفیت لباس: اغلب کیفیت لباس نوزادی با قیمت آن ارتباط مستقیمی دارد. هر چه لباس نوزادی کیفیت بیشتری داشته باشد قیمت آن بیشتر است.
  • عوامل خارجی: هزینه‌های گمرک و نرخ ارز نیز به نوبه خود بر قیمت لباس‌های نوزادی تاثیرگذارند.

 

چگونگی انتخاب بهترین لباس برای نوزاد پسر

چگونگی انتخاب بهترین لباس برای نوزاد پسر موضوعی است که باید به صورت جدی مورد توجه والدین جوان و بی‌تجربه قرار گیرد. مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید لباس نوزادی به آن توجه کرد عبارتند از:

  • جنس لباس نوزادی باید طبیعی باشد و حدالامکان از مواد شیمیایی مانند پلاستیک در آن استفاده نشده باشد. پنبه و نخ طبیعی بهترین پارچه برای لباس نوزادی به شمار می‌رود.
  • پارچه لباس نوزاد باید کاملا نرم باشد تا پوست لطیف نوزاد را اذیت نکند.
  • لباس نوزاد باید مناسب فصل باشد و نوزاد را از گرمی و سردی هوا در امان نگهدارد.
  • لباس نوزاد باید کاملا اندازه باشد تا نوزاد در آن احساس راحتی کند. سرهمی‌ها بهترین لباس برای نوزاد تا شش ماهگی هستند.
  • لباس نوزاد باید فاقد اکسسوری‌ها و اشیاء تزیینی ریزی باشد که نوزاد ممکن است آن را به دهان ببرد.
  • قیمت لباس نوزادی پسرانه باید نسبت به کیفیت آن ارزنده باشد. زیرا نوزادان در سن رشد قرار دارند و برای مدت طولانی از یک لباس استفاده نخواهند کرد.

قیمت لباس های نوزادی پسرانه در فصول مختلف

قیمت لباس های نوزادی پسرانه در فصول مختلف متفاوت است. اغلب قیمت لباس نوزادی پسرانه

گرم نسبت به لباس‌های خنک مناسب فصل تابستان بیشتر است. لباس‌های نوزادی پسرانه زمستانه شامل پالتو بارانی، سرهمی‌های ضخیم، ژاکت، پلیور و کاپشن نوزاد است. پتوهای کلاه دار ضخیم نیز از وسایل کاربردی هستند که باید برای نوزادان خریداری شوند.

در فصل تابستان برای نوزادان پسر،  تیشرت، شلوارک و سرهمی‌های نازک بهترین گزینه است.

اکسسوری‌های فصل تابستان نوزاد شامل جوراب نازک، کلاه نقابدار و عینک آفتابی است. در حالی که اکسسوری‌های فصل زمستان شامل پاپوش ضخیم، کلاه بافتنی یا پشمی و دستکش و شال گردن است.

لباس‌ها و اکسسوری‌های بافتنی نوزاد نسبت به سایر لباس‌ها و اکسسوری‌های زمستانی اقتصادی و مقرون به صرفه هستند.

معرفی قیمت بهترین برند های معتبر لباس نوزادی پسرانه

هنگامی که درباره قیمت لباس نوزادی پسرانه صحبت می‌کنیم، باید بدانیم که قیمت این محصولات بیش از هر چیز وابسته به برند تولید کننده آن است. معرفی قیمت بهترین برند های معتبر لباس نوزادی پسرانه آخرین موضوعی است که در این نوشتار درباره آن صحبت می‌کنیم.

  • برند زارا: برند زارا یکی از برندهای لوکس تولید کننده لباس نوزاد به شمار می‌رود. قیمت لباس‌های نوزادی این برند نسبت به سایر برندها در سطح بالایی قرار دارد.
  • برند کارترز: بسیاری برند کارترز را بهترین برند لباس‌های نوزادی قلمداد می‌کنند. کیفیت بالا و تنوع زیاد ویژگی‌های اصلی لباس‌های نوزادی این برند است. اگرچه محصولات این برند آمریکایی نیز قیمت‌های نسبتا بالایی دارد.
  • برند مادرکر: یکی دیگر از برندهای خارجی معتبر و باکیفیت لباس نوزاد، برند مادرکر است. مادرکر تولید کننده انواع وسایل سیسمونی نوزاد اعم از لباس و لوازم مراقبت‌های بهداشتی است.
  • برند بی سی سی: برند بی سی سی یکی از باکیفیت‌ترین و خوش قیمت‌ترین برندهای لباس نوزادی موجود در بازار است. این برند ایرانی از سال 1380 در ایران آغاز به کار کرده و با برندهای خارجی رقابت می‌کند.
  • برند نیلی: یکی دیگر از تولیدکنندگان لباس نوزادی باکیفیت داخلی، برند نیلی است. این برند از نخ و الیاف طبیعی برای تولید لباس نوزادان استفاده می‌کند. قیمت تولیدات این برند نسبت به کیفیت آن‌ها مناسب و مقرون به صرفه است.

اغلب قیمت لباس‌ها و اکسسوری‌های زمستانه نوزاد نسبت به قیمت لباس‌ها و اکسسوری‌های تابستانه نوزاد مناسب‌تر است.

در خرید آنلاین لباس نوزادی پسرانه می‌توان بهترین کالاها را با کمترین زحمت و مناسب‌ترین هزینه برای نوزاد تهیه کرد.

آیکو وب
ارسال دیدگاه