همه چیز درباره لباس بیرونی نوزاد پسر

لباس بیرونی نوزاد پسر

نوزادان زیر 2 سال به لباس‌های مختلفی نیاز دارند. برخی از این لباس‌ها برای محیط منزل و هنگام خواب و استراحت نوزاد و برخی دیگر برای محیط بیرون و مهمانی‌ها کاربرد دارند. از آنجایی که رشد نوزادان بسیار سریع است، لباس‌ها برای آن‌ها به سرعت کوچک و بلااستفاده می‌شود. بنابراین خرید چندین دست لباس نوزاد غیرضروری و اسراف تلقی می‌شود. از طرف دیگر نوزادان بیشتر از بزرگسالان به تعویض لباس نیاز پیدا می‌کنند. از این رو داشتن چند عدد از هر لباس برای آن‌ها ضروری است. با توجه به این نکات لباس‌های نوزادی باید آگاهانه و هوشمندانه خریداری شوند. هدف این نوشتار آموزش همه چیز درباره لباس بیرونی نوزاد پسر است.

 تفاوت‌ های لباس‌های بیرونی نوزاد پسر با دیگر لباس‌ها

 تفاوت‌ های لباس‌های بیرونی نوزاد پسر با دیگر لباس‌ها

تفاوت‌ های لباس‌های بیرونی نوزاد پسر با دیگر لباس‌ها اولین نکته‌ای است که باید مورد توجه والدین قرار گیرد.

تفاوت لباس‌های نوزادی دخترانه و پسرانه در برخی لباس‌ها مشهود است. مثلا لباس‌هایی چون پیراهن و دامن برای نوزادان پسر کاربرد ندارد. اما اختصاص رنگ خاص به نوزادان دختر و پسر کار درستی نیست.

اساسا خرید لباس‌های نوزادی به رنگ‌های متنوع برای نوزادان بهتر است.

لباس بیرونی نوزاد پسر در فصل تابستان باید از او در برابر گرما محافظت کند. در حقیقت لباس‌های پنبه‌ای نخی و نازک بهترین انتخاب به شمار می‌روند.

کلاه‌های نقاب دار نیز ضروری‌ترین اکسسوری نوزاد در فصل تابستان محسوب می‌شوند.

لباس‌های بیرون نوزاد در فصل زمستان باید گرم، راحت و در عین حال ضد حساسیت باشد. جوراب‌ها و کلاه‌های بافتنی اکسسوری‌های ضروری فصل زمستان برای نوزادان محسوب می‌شوند.

لباس‌های بیرونی نوزاد باید نسبت به لباس‌های راحتی شیک‌تر و رسمی‌تر باشند. اما این ویژگی‌ها نباید از میزان راحت بودن لباس برای نوزاد بکاهد و او را خسته کند.

راهنمای کامل برای خرید آنلاین پوشاک نوزاد پسر

طراحی و رنگ‌ های محبوب برای لباس‌ های بیرونی نوزاد پسر

انتخاب طرح و رنگ لباس بیرونی نوزاد پسر به سلیقه والدین او وابسته است‌. اما در عرف طراحی و رنگ‌ های محبوب برای لباس‌ های بیرونی نوزاد پسر مشخص هستند:

  • اغلب برای نوزادان پسر از رنگ آبی به جای صورتی استفاده می‌شود.
  • قهوه‌ای دیگر رنگ محبوب لباس‌های نوزادی پسر است. در حالی که برای نوزادن دختر بیشتر از صورتی و گلبهی استفاده می‌شود.
  • طرح حیوانات کارتونی نسبت به سایر طرح‌های لباس نوزادی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

چگونگی نگهداری و شستشوی صحیح لباس‌ های بیرونی نوزاد پسر

چگونگی نگهداری و شستشوی صحیح لباس‌ های بیرونی نوزاد پسر بر طول عمر لباس‌ها و ماندگاری زیبایی و کیفیت آن‌ها تاثیر چشمگیری دارد. مهم‌ترین نکات شستشو و نگهداری لباس بیرونی نوزاد پسر عبارتند از:

  • لباس‌های نوزاد باید به صورت مجزا شسته شوند. شستن لباس‌های نوزاد با لباس‌های بزرگسالان به صورت یکجا صحیح نیست.
  • برای شستن لباس‌های نوزاد باید از شوینده‌های ملایم و مخصوص و همچنین نرم کننده‌ها استفاده کرد.
  • هنگام شستن لباس‌های نوزاد حتما به برچسب راهنمای شستشوی لباس توجه کنید.
  • در صورتی که لباس‌های نوزاد با دست شسته می‌شوند، باید به خوبی آبکشی شوند.
  • لباس‌های نوزاد باید در هوای آزاد و در تماس با نور خورشید خشک شوند.

نکات خرید هوشمندانه لباس‌های بیرونی نوزاد پسر

 رعایت نکات خرید هوشمندانه لباس‌های بیرونی نوزاد پسر باید می‌شود تا ضمن برطرف کردن نیازهای نوزاد به بهترین شکل، در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید. مهم‌ترین این نکات شامل موارد زیر است:

  • هنگام خرید لباس بیرونی نوزاد پسر به نیازهای نوزاد توجه کنید. در فصول گرم نوزادان پسر به تیشرت، شلوارک و شلوارهای نازک نیاز دارند. در حالی که برای فصول سرد باید پالتو، ژاکت و شلوار زمستانی برای او تهیه کنید.
  • لباس‌های بیرونی نوزاد نباید بیش از حد تنگ و چسبان باشند. همچنین نباید اکسسوری‌های ریزی داشته باشند که نوزاد بتواند آن‌ها را در دهان خود فرو برد.
  • لباس‌های بیرونی نوزاد باید حدالامکان از جنس نخ طبیعی و فاقد پلاستیک و مواد مصنوعی باشند.
  • لباس‌های نوزاد باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا شستشوی مکرر به آن‌ها آسیبی وارد نکند.

 

انتخاب لباس‌ های بیرونی نوزاد پسر برای مناسبت‌ های ویژه

انتخاب لباس‌ های بیرونی نوزاد پسر برای مناسبت‌ های ویژه برای والدین خوش سلیقه اهمیت زیادی دارد. لباس‌هایی مخصوص مناسبت‌های ویژه مانند شب یلدا طراحی و در بازار عرضه می‌شود. این لباس‌ها ظاهری دوست داشتنی و بامزه به نوزادان می‌بخشند و عکس‌های یادگاری آن‌ها را خاص‌تر می‌‌کنند.

لباس بیرونی نوزاد پسر اسپرت شامل تیشرت با شلوار است. از آنجایی که شلوارهای جین برای نوزادان راحت نیستند، بهتر است شلوار کتان تهیه کنید. کت‌های اسپرت نیز برای آب و هوای سرد گزینه مناسبی هستند.

لباس بیرونی رسمی نوزاد پسر نیز شامل پیراهن و شلوار پارچه‌ای است. برای نوزادن در سنین بالاتر می‌توان کت و شلوار نیز تهیه کرد. اکسسوری‌هایی مانند کراوات‌های بچگانه نیز به تکمیل استایل رسمی نوزادان کمک می‌کنند.

لیست مقالات مرتبط:

خرید لباس نوزادی پسرانه شیک پوششی زیبا برای کوچولوی شما

لباس‌های بیرونی نوزاد پسر باید از نوزاد در برابر سرما و گرما محافظت کند. همچنین این لباس‌ها نسبت به لباس‌های خانگی شیک‌تر و زیباتر هستند.

قهوه‌ای و آبی محبوب‌ترین رنگ‌های لباس بیرونی نوزاد پسر محسوب می‌شوند.

آیکو وب
ارسال دیدگاه