راهنمای خرید سرهمی نوزاد

راهنمای خرید سرهمی نوزاد

بهترین راهنمای خرید سرهمی نوزاد:

خرید سرهمی نوزاد را می‌توان راحت‌ترین و مناسب‌ترین بخش های لباس نوزادی قلمداد کرد. سرهمی‌ها تمام بدن نوزاد را می‌پوشانند و هم برای نوزادان دختر و هم برای نوزادان پسر استفاده می‌شوند. خرید سرهمی نوزاد باید مطابق با شرایط آب و هوا و همچنین جنسیت نوزاد انجام شود. علاوه بر این برخی نکات مهم باید در خرید آنلاین سرهمی نوزاد مورد توجه قرار گیرند. خرید آنلاین پوشاک نوزاد در سایت یمنا امکان پذیر است. مطالعه این نوشتار به عنوان یک راهنمای خرید سرهمی نوزاد می‌تواند به والدینی که در حال تهیه سیسمونی نوزاد هستند کمک کند.

انواع مدل سرهمی نوزاد

راهنمای خرید انواع مدل سرهمی نوزاد یکی از موادی که می‌تواند باعث گیج شدن والدین هنگام خرید آنلاین سرهمی نوزاد شود، تنوع زیاد مدل سرهمی‌های نوزادی است. آشنایی با انواع مدل سرهمی نوزاد می‌تواند خرید این محصولات را تسهیل کند. مدل‌های مختلف سرهمی نوزاد شامل موارد زیر است:  
  • رامپر: رامپر به سرهمی‌هایی با شلوار کوتاه گفته می‌شود.
  • بادی: بادی‌ها نیز سرهمی‌هایی هستند که شباهت زیادی با رامپر دارند. با این تفاوت که بادی‌ها فاقد شلوار هستند و تنها تا بخش فاق نوزاد را پوشش می‌دهند.
  • بدون جوراب: سرهمی‌های عادی بدون جوراب دارای شلوار بلند هستند و تمام بدن نوزاد تا مچ دست و پای او را پوشش می‌دهند.
  • جوراب دار: سرهمی‌های جوراب دار علاوه بر داشتن شلوار، جوراب‌های متصل به سرهمی نیز برخوردارند.
  • کلاه‌دار: سرهمی‌های دارای کلاه متصل به خود سر و گردن نوزاد را نیز می‌پوشانند. این سرهمی‌ها برای فصل سرد سال بهترین انتخاب هستند.
  • شلوار پیش بندی: شلوارهای پیش بندی نیز مانند سرهمی‌ها نوعی لباس یکپارچه هستند. با این تفاوت که باید زیر شلوار پیش بندی به نوزاد پیراهن یا بلوز پوشاند.
  • سرهمی نوزادی مجلسی: سرهمی‌ها لباس‌های راحتی هستند که در منزل و هنگام خواب و استراحت به نوزاد پوشانده می‌شوند. اما انواعی از سرهمی نیز وجود دارند که برای مجلس و مهمانی‌ها مناسبند. این سرهمی‌ها از پارچه‌های باکیفیت و زیبا دوخته می‌شوند و بعضا دارای اکسسوری‌های جذابی هستند.
 

لباس سرهمی نوزاد چیست؟

ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که اساسا لباس سرهمی نوزاد چیست؟ دانستن پاسخ صحیح این سوال به خرید آنلاین سرهمی نوزاد کمک خواهد کرد. سرهمی‌ها لباس‌های یک پارچه‌ای هستند که بخش اعظم بدن نوزاد را پوشش می‌دهند. سرهمی‌ها اغلب در بخش جلو یا پشت دکمه‌هایی دارند که کمک می‌کنند راحت‌تر بتوان آن‌ها را به نوزاد پوشاند. دکمه سدهمی‌ها اغلب در ناحیه بین پای نوزاد قرار دارد. بنابراین می‌توان بدون نیاز به درآوردن کامل لباس نوزاد نسبت به تعویض پوشک او اقدام کرد.

ویژگی سرهمی نوزاد

3 ویژگی سرهمی نوزاد آن را به بهترین و راحت‌ترین لباس نوزاد تبدیل می‌کند:
  1. لباس‌های نوزادی مانند پیراهن و شلوار هنگام در آغوش گرفتن نوزاد بالا رفته و ممکن است باعث نفوذ هوای سرد به بدن نوزاد شوند. اما سرهمی‌ها بدن نوزاد را کاملا می‌پوشانند.
  2. تعویض لباس نوزاد برای تعویض پوشک او دشوار و زمانبر است. سرهمی‌های نوزادی با داشتن دکمه در بخش فاق والدین را از تعویض لباس هنگام تعویض پوشک بی‌نیاز می‌کنند.
  3. سرهمی‌های نوزاد به لحاظ مدل، طرح، رنگ و جنس بسیار متنوع هستند. بنابراین خرید آنلاین سرهمی نوزاد مناسب فصل و جنسیت نوزاد بسیار راحت است.
 

نکات مهم پیش از خرید سرهمی نوزاد:

توجه به برخی نکات مهم پیش از خرید سرهمی نوزاد باعث می‌شود تا خریدی آسان، مقرون به صرفه و لذت بخش را تجربه کنید. خرید آنلاین سیسمونی نوزاد برای راحتی کار مادران باردار می باشد. مهم‌ترین نکات پیش از خرید سرهمی نوزاد عبارتند از:
  • سایز مناسب: انتخاب سایز لباس مناسب برای نوزاد بسیار مهم است. زیرا لباس‌های تنگ یا گشاد مانع از راحتی و تحرک عادی نوزاد می‌شوند. سرهمی نوزاد باید کاملا اندازه باشد و بخش فاق آن برای نوزادی که پوشک دارد راحت باشد و کشیده نشود.
  • جنس مناسب: جنس و مدل سرهمی باید متناسب با فصل انتخاب شود. دمای بدن نوزاد همواره باید متعادل نگه داشته شود. بیش از حد گرم نگه داشتن نوزاد یا گرم نگه نداشتن او به اندازه کافی برای سلامت او ایجاد مشکل می‌کند. از این رو جنس لباس‌های نوزادی از جمل سرهمی‌ها باید کاملا متناسب با فصل انتخاب شوند. از طرف دیگر جنس سرهمی‌ها باید طبیعی، نرم و ضد حساسیت باشد. کیفیت آن‌ها نیز باید در سطح بالایی باشد تا در اثر شستشو خراب و فرسوده نشود. مدل‌های جوراب دار، کلاه دار و شلوار پیش بندی برای فصول سرد سال و رامپر، بادی و سرهمی‌های بدون جوراب برای فصول گرم سال مناسبند.
  • رنگ مناسب: استفاده از رنگ‌های روشن و شاد برای لباس نوزاد در روحیه او نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند‌. رنگ‌هایی مانند سبز روشن، آبی پاستیلی و صورتی آرامش بخش و مناسب برای روحیه نوزادان هستند.

قیمت سرهمی نوزاد:

در هنگام خرید آنلاین سر همی نوزاد، قیمت یکی از فاکتور‌های مهم به شمار می‌رود. قیمت سرهمی نوزاد ثابت نیست و بسته به عوامل مختلفی تعیین می‌شود. مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت سرهمی نوزاد شامل موارد زیر است:
  • مدل سر همی
  • جنس سرهمی
  • طرح سر همی
  • اکسسوری‌های متصل به سرهمی
  • برند تولید کننده
اگرچه قیمت یک عامل مهم در خرید محصولات مختلف است، اما در هنگام خرید وسایل نوزاد نباید به عنوان مهم‌ترین عامل در نظر گرفته شود. سلامت، ایمنی و برطرف کردن نیازهای نوزاد همواره مهم‌ترین اولویت‌ها در هنگام خرید سیسمونی هستند. انتخاب نامناسب لباس نوزادی می‌تواند باعث ایجاد حساسیت در نوزاد و آسیب به او شود. از این رو در هنگام خرید سیسمونی نوزاد هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید.

بادی، رامپر، سرهمی بدون جوراب، سرهمی جوراب دار، شلوار پیش بندی و سرهمی مجلسی انواع سرهمی نوزاد را تشکیل می‌دهند.

انتخاب مدل و جنس مناسب فصل، سایز مناسب و رنگ‌های شاد و روشن مهم‌ترین نکات در خرید آنلاین سرهمی نوزاد به شمار می‌روند.

مهندس مردانی
ارسال دیدگاه